Suvepüük

Vetelkäigud.ee Tuulekala festivali kokkuvõte 2017

Phone 1
Phone 2

Alustuseks olgu kohe öeldud, miks me võistlustel piirdusime ainult 5 kalaga – Kõiges on süüdi meeskonna kapten.
Nr1 – Kapten oli roolis ja valis kohad, kus trollida.
Nr2 – Kui ta pool lätlase kombel, risti üle teise paatkonna avastatud parve meid juhtis ning kobamisi ka enda ridvale kala haakis juhtus alati nii:

Saabusime Orjakusse reede õhtul otse Saaremaalt, kus tegime paar õhtut tuulehaugi eelluuret ja maandasime/tähistasime pika kalastuspausi lõppu – viimati saigi vist jääpeal käidud!
Kohapeal sai kohe selgeks, et ühes asjas oleme me kindlalt esimesed – meil on väikseim paat. Meenus kohe üks seik, kus Hollandi lennujaamas üsna viimasel minutil terminali jõudes oli ehmatus suur – värava juures teiste suurte Bõuingute vahel oli tühi auk ning olime vist lennust maha jäänud. Akna juurde jõudes oli toona EstonianAir aga seal all siiski olemas… Ja nagu meil kapten ütleb: “Ta ei ole pikk, aga ta on peenike”.

Peale paadi vette laskmist valisime välja mugava koha, kus pooljuhuslikult olid naabriteks tuttavad ja melu võis alata. Pakkisime oma NATO varustuse taas laiali ning telgis ahi maasikaks.

Meelt ja keelt sai teritatud üsna pikalt ning umbes poolükskõik sai magama mindud.

Võistluspäev algas hästi – pea ei valutanud.
Staabiülem küll magas ja priimusel kohvivesi ei mulksunud (ega ahigi enam sooja andnud), kuid naabritel kämpas luks kohvimasin iseteenindusena saadaval – Tänud Jaan ja Pille!
Kapten käis koolitusel ära ning 10.30 antigi start:
(Video kasutajalt: Kollanealvelaev)

Üritasime teha ka LIVE ülekannet, kuid kuna õige kaamera jaoks jäi üks vajalik minihdmi kaabel maha, siis pidime leppima kindalaekast leitud Esimese Maailmasõja aegse telefoniga ning seetõttu ka kriitikat mitte kannatava kvaliteediga. Teinekord paremini.
PS! Videos tekst on tsensuurimata ning kaadris kostuvad roppused võivad mikrofoni vabalt kostuda ka kõrvalpaatidest!